reklama

Raz zarobím toľko peňazí, že nebudem musieť robiť nič

Včera som bola na obede s bývalým spolužiakom. Pred polrokom začal pracovať v jednej advokátskej kancelárii a odvtedy sme sa nevideli. Ako štvaná zver by sa dalo nazvať jeho súčasné životné rozpoloženie. Aj teraz zhltol polievku, posťažoval sa na ten pos... život, na nikdy nekončiacu prácu advokátskeho koncipienta, na frajerku, ktorá ho tlačí do svadby, na hnusnú zelenkastú farbu stien v byte, do ktorého sa majú o týždeň nasťahovať, zasníval sa, že raz si zarobí toľko peňazí, že nebude musieť ani slamku preložiť a už ho nebolo...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (43)

Heňo, zabudol si zjesť ten rezeň, čo ti priniesla čašníčka, keď si bežal po schodoch von z reštaurácie! Nuž, čo tam po jedle, keď si ozlomkrky bežal v ústrety svojmu snu. Zarobiť si toľko peňazí, že nebudeš musieť robiť nič. Zarobiť si toľko peňazí, že ostať ležať celé dni či týždne na pláži, nebude pre teba žiaden luxus.

Nevdojak som si spomenula na vtip, ktorý som počula minulý týždeň v rádiu a pri prehĺtaní posledného sústa môjho bačovského rezňa, som ho aplikovala na prípad Heňo a milióny ďalších snívajúcich Heňov sen:
 
Sedí si černoch spokojne pod banánovíkom a celý deň drieme. Príde k nemu Európan a hovorí: "Prečo tu len tak polihuješ a celé dni nič nerobíš?"
A černoch na to: "A čo by som mal robiť?"
Európan mu odpovie: "Pozbieraj všetky tieto banány a zober ich predať na trh. Keď ich predáš, budeš mať z predaja peniaze."
 "A načo mi budú peniaze?" opýta sa nezaujato černoch a pokojne sa ďalej rozvaľuje pod banánovníkom.
"No za získané peniaze si potom kúpiš vozík, do ktorého sa ti zmestí viac banánov a viac ich predáš a budeš mať ešte viac peňazí."
"A načo mi bude viac peňazí?"
 "Aby si si mohol kúpiť viac vozíkov, zamestnať ľudí, ktorí ich budú ťahať a predávať banány na trhu a ty budeš taký bohatý, že nebudeš musieť robiť vôbec nič, len ležať pod banánovníkom."

A mne v tejto chvíli nenapadne nič vhodnejšie, len sa pustiť aj do druhého rezňa. Veď od budúceho pondelka nastupujem aj ja do práce, tak si treba spraviť zásoby:)

Katarína Králiková

Katarína Králiková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Čerstvá absolventka právnickej fakulty obhajujúca právo každého na šťastný život. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáPele-mele z ciestFušovanie do poézieZo života MonalízyZo školských lavícSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu