reklama

Mama je niekto ako ja

Ráno prichádza sťa slnko do mojej izbyZlatými lúčmi ma jemne pohladíPred ňou vylievam si žiaľ, vravím túžbyOna vždy mi len správne poradí

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Viem, že raz tu už nebude
A poradiť si budem musieť sama
Ale zatiaľ, kým tu je
Ju nežne volám mama

Vonku zbieram prvé snežienky
A rozmýšľam, ktoré z nich jej dať
Hlavou mi víria myšlienky
Ako jej o mojej láske povedať

V ušiach mi znejú rôzne slová
Úžasne milé, nežné
Láska je cit, ktorý zas a znova
Prebúdza sa vo mne

Obrázok blogu



Obrázok blogu



Obrázok blogu



Obrázok blogu



Už vchádzam do útulnej izby
Vyhriatej jej teplom
V ruke hanblivo držím kvety
A zrazu neviem, kto som

Či dieťa drobné
V piesku sa hrajúce
Či dospelý človek
Ktorý vie, čo chce

No v tej chvíli na tom nezáleží
Púšťam kvety
Priamo k nej bežím
Láska nepotrebuje vety

Mama je vzácny kvet
Pri ktorom svoje lupienky rozvíjam
Zložila by som jej k nohám celý svet
Mama je niekto ako ja

Katarína Králiková

Katarína Králiková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Čerstvá absolventka právnickej fakulty obhajujúca právo každého na šťastný život. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáPele-mele z ciestFušovanie do poézieZo života MonalízyZo školských lavícSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu